onsdag 16 mars 2011

Jajajajajajajaja!!!

Jag ska inte skärpa mig utan nu skriver jag väl ett inlägg.
Hm...vad ska jag skriva om då???
Jo jag var först och främst hem till söta Jess på en mysig fredagsmys förförra helgen. Bjöds på en smarrig superstark Dry Martini som satte sig direkt och lite trevligt sällskap med mamma Eva och hennes man Lennart. Supersöta o nykära de kände varann när de var unga och träffades efter massor av år igen i vintras=kärlek, de gick hem sedan!
Jess bjöd på smarrismarrig fläskfilépasta med gorgonzola och annat gött i. Vi drack massa vin och pratade om livet och om allt vi gått igenom ihop. Det är konstigt med oss även om vi ej ses så ofta så är det som att vi sågs igår. Tyvärr eller tur så blev båda vintrötta runt 24 ovanligt för att vara oss.
Här är Jess och jag:


I fredag hamnade jag på ännu ett litet tjejevent...hipp som happ gick Liza och jag till Sara J och Sara C kom hon med (hebybruttorna). Vi drack vin och mös tillsammans. Jättetrevligt det med :-) Mycket vin bidde det.
Jag som alltid älskat impulsiva ting!
Här är Sara J och Sara C


I övrigt ordnade pappa en helmysig söndag vid Ängsö och alla barn med sina barn och vovvar kom som på order. Tyvärr inte en enda fisk nappade i våra pimpelhål, trots att vi envist försökte. Men supertrevligt i solen med körv och bröd, kaffe och bulle. Det sved lite i kinden på kvällen. Tack kära pappa för ett trevligt initiativ! Superb söndag!
Här är pappa




På ljuvliga Sätra Brunn bokar det på fint framöver och vi har faktiskt haft bra jan och feb också. Men det hindrar ju inte att jag hoppas att ALLA mina vänner och bekanta kommer och sover över på Sätra Brunn. Det är rikigt roligt att vara tillbaks och känna sig som en i gänget. Liza är som en ny hund igen och har hittat en man Leif som bjuder henne på gott varje dag. She is in looooove.
Jag trivs som fisken i vattnet även om jag inte är riktigt säker på min roll.....det är ju stora besparingar på G men varför oroa sig innan allt är klart :-)
Nä nu lägger jag även in en sommarbild och skriver mer en annan gång. Lika bra att skriva så ...kanske kommer imorrn!


Just det mot Göteeböööööööörj nästa vecka för mässa och boende hos Annapanna. Ska bli supernajs. Har möte inbokat med en internationell bokare :-)
PÖSSEN o KRAMEN

1 kommentar:

  1. Kul Fia att du skriver ibland. Man behöver ju inte skriva varje dag. Eller hur? Desto roligare när det blir.
    God natt Mum

    SvaraRadera