måndag 7 november 2011

100 dagar sen sist minst...

Ja det blir så när man hela tiden har massa annat att pyssla med.
Just nu är jag förbannad för att jag har ont i halsen IGEN. Precis som jag kände mig pigg.
Kanske det berodde på att jag var på en hästgård igår med 80 travhästar och fick åka dubbelrockard med en lammköttskusk = mums
Vi var på sponsorträff till team Westholm, det var jättetrevligt vi fick en underbart god älggryta. Men det var lite kyligt där.
I fredags drog jag hem till lilla Anna på födelsedagskalas! Det var tjo tjim och inget annat! Precis som det ska vara när någon fyller ojämnt!!!
Kul så ini bombens, men i lördags var det lite tröttsamt i luvan min.
På jobbet går det bra och det är lite att stå i, jag har slitit med en byråkratisk upphandling som idag skickades med REK. Vore så kul om den gick in, vi klarade ej deras krav på tv på rummen men det finns ju i sällskapsrummen.....hm....vi får se.
Nya "myshuset" på jobbet är på gång :-) ska vara klart i mitten av januari.
Jaha då har jag inget mer att förtälja just nu....mer än jag tycker det är så himla spännande att slänga ut små kommentarer på facebook som folk funderar sig kissnödiga på. ME LIKE!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar