måndag 13 september 2010

Stuvade makaroner och falukorv



det är grejer det!
Sen en stoooor schweizernöt på maten så kan man somna ovaggad.
Är himmelskt trött idag men det kan ju bero på att jag gick ner till relaxen och skulle plocka ordning lite så var där en hoprullad matta som jag rullade ut och hjälp en liten ormunge ramlar ur...herregud så rädd jag blev. AVSKYR orm...fick hjälp av Sara som försökte leka hjältinna, men vi lyckades ej få ut den förrän B kom och hjälpte oss. Uscha buscha just det, det var en liten vattensnok som ser ut som denna bild.

Ja tänk vilken fegis man är....
Jajaja...nu tyar jag icke mera:-) Ha en ljuvlig måndagskväll alla ni där ute. Ni vet ju att jag älskar kommentarer!! Hoppas L är pigg i ryggen på söndag, för med detta väder kommer vi verkligen få kantarellycka (ett jävla tjat om kantareller men för hyvens det är min hobby)
Just ja denna klänning köpte jag på Zara i Tallin, love it!!

2 kommentarer:

  1. Hej o hå!!
    Äckliga ormet!!Ni kan väl öppna ett litet zoo därute snart. Snygg, snygg klänning. Passar dig jättebra. Duktig du är som lärt dig lägga ut fina bilder. Sov gott om du inte redan gör det.
    Kram
    Mor

    SvaraRadera
  2. ÅH ja stuvade mackisar o körv det är grejer det. Den där du tog efter maten var väl som grädde på moset :O) Ja vem skulle inte bli rädd av en snok? Det ser man ju liksom inte på en gång... Tjata på om din svamp du - det måste ju innebära att frysen dignar och att fittilia kan dela med sig ;O)puss

    SvaraRadera