torsdag 23 september 2010

Min svägerska L

hade ett underbar korsstygnsbild på sin sida! Ni hittar hennes blogg i min blogglista.
Jag hittade oxå ett litet kul korsstygn. När jag slutade röka en gång så broderade jag flera broderier...kanske nåt att ta upp och sälja dyrt som fan!?

Är trött efter ett stort evenemang på jobbet, men det är kul oxå då de som bokat var såååååå nöjda såååååå innan jag åkte hem. Igår var jag på Sätra Brunn och det är alltid lika mysigt att komma dit, fick låna ett drös med klaffstolar utav dem <3. De har en jättefin ny hemsida www.satrabrunn.se
Kika gärna in, man kan även bli delägare till en kostnad av minst 500 kr. Kan va värt!
På helgen far vi till Ristomta och hälsa på familjen Eklöf!! Ska bli så mysigt sååå. Längtar att få krama mitt "gullebarn= gudbarn) och hennes lillebror. Nä nu ett litet bad...ursäkta dålig bloggning men tiden är knapp. Även för oss som ej har barn...men det är ju då man jobbar och ej kan säga nej. Kram på er och varför kan ni inte skriva nåt inlägg...snyft

6 kommentarer:

  1. Haha - du, korsstygn?? Tur att du började röka igen då ;O)

    SvaraRadera
  2. Vad säger Linda? Du har ju sytt bonaden i stugan.
    God natt o sov gott
    Mamma

    SvaraRadera
  3. Äh det säger hon bara... Hon fick köpa den av en utarmad tant i Holmsveden för en tia!

    SvaraRadera
  4. <3 !?!?!?!?!? R du 14 LR?
    /Cmon

    SvaraRadera
  5. Hehehe ja du "Cmon" jag e femton! Hehehe

    SvaraRadera
  6. Nä Linda jag hade ej upptäckt underbara Holmsveden då!

    SvaraRadera