söndag 19 september 2010

Valmöjligheter....och trollpacka



Ja det kan vara svårt att välja att stanna hemmaa en fredagskväll i glada väninnors lag. Bjöd damerna på bruschetta där jag rev ner den goda parmesanosten jag fått från Italy i tomatröran. Därefter lövbiffspasta med dragon. Glömde efterrätt men värmde på lite hallon med glass därtill. En jättemysig hemmakväll slutade på krogen med massa shejkishejki...kändes igår lördag. Tack brudarna!
Lördagen som sagt gick inte i många knop...men ska man dricka shots osv så får man f*n skylla sig själv! Skyll dig själv Fia!!
Dock piggnade jag till och imorse vid halv elva kom bästaste svägerskan L inskjutsandes. Sen brassade vi iväg till skogs och böjde rumpor, trampa kvistar, såg fågelresenärer och fikade gott. Men framför allt 3 timmar i härliga skogen och fin svamp att förvälla. Tack L, oroa dig ej! Jag delar gärna med mig av min skog. Du minns i varje fall ej var du var riktigt!! Tack för en mysstund i skogen det gör vi om! Ny vecka på G. Valvakar lite grann nu och som min partikamrat...så fick Alfons Åbergs pappa min röst! Så det så sen får ni tycka vad ni vill om det. Men det är mitt val!!! OCh det står jag för:-) Ha det gött!! KRAM
Visst ja,,,,träffa på en riktigt trollpacka i skogen!! Det finns alltså troll:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar