torsdag 16 december 2010

En tid som går till historien

Man vet inte ens vart man ska börja men julbord och konferensluncher det har jag fixat. Det tog hårt på krafterna vill jag lova men vad ska man göra när man inte får tag i nån kock i julbordstider...vojne.
Denna bild på stå för hur man såg ut och kände sig :-)

Nu har jag nog fått krafterna tillbaks och ser fram emot en ledig dag imorgon fredag.
Känner mig cool inför jul. Vi blir 10 st hemma hos oss och det blir så att alla fick fixa nåt. Så då är det ju bara att se till att stora dammråttorna är borta och att gästerna tycker det är julstämning hemma hos oss.
Glögg o snaps är inhandlat, sen ska jag köpa hem det som går imorgon. Julklapparna till barnen är klara. Känns helt okey och jag ser fram emot en trevlig jul hos oss.
I lördags hade vi det årliga julpysslet hemma hos svärmor...ja pyssel o pyssel. God mat och vin och mys därtill.
Ser fram emot det nya som händer i januari verkligen gör jag det :-) Riktigt längtar.

Pyssen o kramen på er från en urusel bloggerska

1 kommentar:

  1. Skönt att du fick en tredagars ledigt :O) Det behöver du! Äh dammråttorna ser vi inte om du skummar ner o tänder ljus - bjud oss på en stadig glögg i entrén o vips så är dom borta.... Jag ser oxå fram emot en jul hos Er ♥
    Ja int´får du högsta betyg i inläggskvot men du har ju haft all anledning! puss o kram (o skål)

    SvaraRadera