söndag 19 december 2010

Underbar helg


En liten skruttgosse

en tokstolla
Vilken skön ledighet jag haft hela helgen med gubben min.
God mat o vin om kvällarna och massa fix om dagarna.
Julgodis fixat, julgran klädd och lite småpyntat. Dammat, dammsugit och torkat golv mm. Ja det blir en gg till dan före dagen så klart. Men storfixet är klart. Ledig på torsdag så då blir det väl Jansson mm mm som ska fixas samt de allra sista inköpen till julbordet.
Ska med bästa Anna på tomtenatta på onsdag ett glas vin kan nog slinka ner på stan. Ser fram emot att få va med henne lite hon ger så himla mkt positiv energi. Det är nåt jag verkligen längtat efter!
Nu sitter jag nybadad i pyjamas och ska nog ta badrummet som jag sköt upp till imöra.
Ha en fin julvecka o stressa inte ihjäl er. Det gör inget om inte allt man vill ha gjort blir gjort. Blir ändå julafton ändå :-)

En liten julenisse :-)

3 kommentarer:

  1. Vafaan har du satt på ungens näsa? Jahaja tomtenatta på onsdag - håll dig till ett glas vin så du är pigg till torsdagen!

    SvaraRadera
  2. En lösnäsa ju ;-). Vad trodde du? Kram

    SvaraRadera
  3. Jag är så glad att mina barnbarn inte ser ut som alla andras. Härliga ungar!!!

    SvaraRadera