söndag 5 december 2010

Kära nån...vart tar tiden vägen?



Förra veckan hade vi två voffisar här visst är dom söta de tu?
Jag har haft intenstiva veckor bakom mig.
Förra veckan går till världshistorian!!! En kock sjuk som innebar att vi andra fick lösa både julbord och konferensluncher. Helt galet sjukt, men det lustiga är att det gick! Jag var alldeles slut i fredags kväll när jag kom hem vid 20.30. Igår vaknade jag dock med ny energi så hela hemmet glänste och doftade ljuvligt.
Vi hade en myskväll med lite gott att äta och lite att dricka. Vilket innebar att vi idag var superpigga och alerta. Så idag har här fixats julgodis samt tvättstugan. En supergod stek med god gräddsås och svart vinbärsgele. MUMSIGT värre.
Vi får se om denna vecka blir lika hektiskt, hoppas ej.
Just nu dricker jag lite av mammas goda glögg från 2009. Supersmarrigt!
Tror det blir en mysig jul hemma hos oss, då vi blir hela 10 personer. Nu har jag ju redan julbordskoll dvs göra stora mängder osv...fniss
Ha en fin vecka!
Kram kram kram

3 kommentarer:

  1. Oj, vad fint du har gjort. Vilka fina hundar!
    Ser fram mot jul hos er. Liza är nu nybadad.
    Kram Mami

    SvaraRadera
  2. Jamen detta var väl ändå på tiden... Vi ser oxå fram emot en härlig jul i takvåningen! Haha roligt kort på jyckarna det såg spontant ut som om Liza låg framför en spegel. Räknas dricka vin som julpyssel? ;O) puss

    SvaraRadera
  3. Jättefint!! Ses på lördag! P&K

    SvaraRadera