söndag 10 oktober 2010

2010-10-10


Sist jag bloggade var den 23 september...INTE bra. Får skylla på att jag dels jobbat och sista veckan varit redigt hängig.
Den 25 sept for vi i allafall till Ristomta och hälsade på galna familjen Eklöf. Marie fyllde år så vi åt massor av gott och hade lite party på kvällen. Det var jättetrevligt som alltid. Efter det en vecka med jobb. Förra helgen var vi bjudna på Uffes 50-års fest. Han hade abonnerat restaurang Real nere vid hamnen. 66 glada människor festade och hade kul. Sen var söndagen seg...
Den här veckan började med halsont som sen accelerade till en riktigt dryg förkylning som nu fortfarande är snorig, hostig dessutom och ont i nacken.
Igår hade vi städdag på jobbet och halleluja så fint det bidde.
En lugn hemmakväll igår som slutade med en tidig hoppa isängen kväll. Sov dessutom länge idag...välbehövligt. Känns att man börjar bli gammal och att man borde gå i pension NU. Finns lite funderingar över livet just nu...
Ha en riktigt fin söndag så lovar jag att blogga flitigt denna vecka.
Min svägerska L är nog riktigt besviken på mitt ickebloggande men L jag lovar att bättra mej:-)

2 kommentarer:

  1. Det låter bra det Fialia - fundera över livet o blogga lite oftare. Schysst snorelva, undrar om den var god ;O)puss

    SvaraRadera
  2. Du är inte gammal!!!Kanske du känner dig så och fundera över livet kan ju aldrig skada. Ta det lite lugnare så ordnar det sig ska du se. Du ser ju ung och fräsch ut så det så. Kramar från "morsan".

    SvaraRadera