tisdag 26 oktober 2010

Herre hjärtanes...

Alltså...när man inte har barn verkar det som att man har ännu mindre tid, hur kommer det sig?! Jo för att man har inga:-)
Jag har varit superkass på att blogga och tycker det rent av är förskräckligt. Kan tänka mig att L skäller på mig snart.
Helgen var i allafall skön och mkt blev fixat hemma. Vi hamnade en sväng hos R & M i Irsta och drack nåt glas vin och mös i deras soffa. Sonen deras både hämtade och skjutsade hem oss.
Hann en sväng till Ikea för inhandling av massa värmeljus, blockljus, blommor mm på lördagen. Najs!
Vi var även hundvakt åt lilla monstret.
Ändå kände jag mig inte utvilad i måndags när kl. ringde.
Veckan har rusat iväg kanske för att jag sitter med en upphandling som måste kollas flera gg om så att jag inte nasar oss.
Imorgon har jag repa pass, fre ledig, jobb lör och sön och mån ledig. DÅ ska jag sova i varje fall på fredag när Liza är med mor o far på G till Järvsö. Ingen hund att morgonrasta= lyx!
På lördag fyller gubben år men som sagt jag knegar så vi äter nåt gott bara han och jag på kvällen. Nä snart tända lite värmeljus och drömma om framtiden;-) KRAM i kylan alla ni "få " som läser min blogg!
Måste bara säga fyfanken vad hösten är vacker!!!

1 kommentar:

  1. Håller med dig att tiden bara flyger iväg och att det finns så lite tid till så mycket som jag vill göra...hur löser jag ekvationen ? livets mysterium...
    Gratta H från mig
    Kent

    SvaraRadera