torsdag 28 oktober 2010

Tröttmössa verkar alla vara så inget gnäll om det...

men kom just på att tiden ska tillbaks 1 timme på lördag...hm och jag som ska göra frukost på söndag på jobbet.
Just nu är det annars riktigt bra.
Tror att livet har nåt kul på lager åt mig, nåt inspirerande kanske vad vet jag, bara en känsla:-)
Småspanar på Robinson medans jag bloggar, spännande faktiskt.
Imorgon ledig dag, ingen bil men jag ska duscha av alla mina blommor och fifilura här hemma. Sovmorgon då mor o far förbarmar sig över Liza och tar med henne till Järvsö. TACK ni är bäst!¨
Längtar till sommar då jag kommer ligga och ha mig vid en pool inte långt bort, grattis L & S äntligen!!! Enjoy!
Undrar lite över hur M har det efter OP och grejer, lilla gumman ska ringa henne och höra imorgon!
Nä nu dags att spana vidare på tv och sippa lite rött gott shiraz vin. Fridens vänner fridens! Tack förresten för kommentarer, ME LOVE!!

5 kommentarer:

  1. just det en timma extra helg mao :O) ja sovmorgon blir det väl knappast tal om här - då får vi alltså gå upp 5 istället. Lattjo! Visst ska du få ligga o glöta hela sommaren med ngt gott i handen. puss

    SvaraRadera
  2. MMmmmmmm looking forward a lot!! Kan hänga tvätt unt zu weiter!

    SvaraRadera
  3. Jag kan bara föreställa mig poolens fauna: gråsäl, vikare, knubbsäl, småkutar, sjölejon och en å annan valross... Men alla är såklart välkomna!
    Nu laddar vi för en tur på bräckt vatten för att öva kombinationen vatten-etanol....
    Kram Bruschan

    SvaraRadera
  4. Javisstja, "Vanheden" fyller ju år - hälsa å gratta /Bruschan

    SvaraRadera
  5. Nej Fia, kommer du aldrig att bada hos oss mera?
    Då får du fan inte bada i stugan heller. Nu är det 26 grader inne mot igår -2. Härligt! Liza tycker nog att det är för varmt, för hon gick ut
    medan den andra "divan" ligger i soffan o trynar. Gubben är ute och sågar ner björkar.
    Puss o kram
    Mor(san)

    SvaraRadera