måndag 26 juli 2010

Måndag!

Riktigt najs att vara tillbaks på jobbet tycker jag! Vaknade pigg som en lärka. En bra dag med lite fixelifix.
Fick stuvade makaroner med köttbullar som A lagat= MUMS!!
Vi snacka lite om schemat så jag får vara ledig ons o tors denna vecka och jobbar helgen, det var en bra start!! Imorrn ska jag ta med symaskinen så vi får lägga upp lite saker som behövs läggas upp efter tvätt. S får väl sköta den delen:-)
Gubben far till Norge imorrn igen för att dra upp den där jävla laxen han ej fick sist....jovars lycka till nu och hoppas att han som faktiskt är så duktig får en redig lax. Är han värd tycker jag. Det betyder att Liza får vara hos mor och far över helgen= de är världens snällaste tycker jag. TACK gullemamma o gullepappa för det!
I övrigt i veckan...ja inte vet jag men man behöver inte veta allt som ska ske heller.
Idag blir det ingen bild...tror jag.
Kul att jag fått lite kommentarer det värmer och är så kul att få.
Nyss blivit serverad stekt bacon, ägg och stekt potatis verkligen gott med lite vanlig svensk hederlig mat. Kunde dock inte låta bli att köpa färsk sparris som jag blivit galen i lite riven parmesan, pinjenötter, olja, flingsalt och kanske en skiva parmaskinka (finns allt hemma):-D
Nu kanske softa lite på soffan...mmm det ska jag.

2 kommentarer:

  1. Mmmh va gott det lät ditt kvällsmål menar jag.
    kram

    SvaraRadera
  2. hälsningar marga som gillade kvällsmaten

    SvaraRadera