torsdag 22 juli 2010

SSSSSSSSSSS som i Sätra Brunn


Söta lilla mor min

Jag och Svägerskan S
Jaha efter en släng av intensivt springare på toaletten for jag , mor och svägerskan S iväg till Sätra Brunn igår. Vackra Sätra Brunn som var min arbetsplats under 6 år. Underbart att komma dit fick massor av varma härliga kramar av gamla jobbisar och bybor. Det värmde vill jag lova. Vi åt en makalöst god grillbuffé med gott dricka till. Brunnsgården var fylld av folk som ville uppleva The Waves, varje års dragplåster på Sätra Brunns pubkvällar. Varje ons har de ny artist se vilka på hemsidan www.satrabrunn.se. Det var tjo och tjim och min mage var i trim. Konstigt nog efter gottigott i både flytande och fast form. Vi bodde på Bergabo, ett av de äldre husen som har ett torn högst upp, ett av de hus som de spökar i:-).
Idag åt vi god frukost och strövade runt på området och avslutade med fika på Brunnsgården. Helmysig övernattning! Tack älskade Brunnen och all personal där samt kram till mor o S för myspys! Bilder kommer snart

5 kommentarer:

  1. Margareta Erdesjö23 juli 2010 kl. 07:28

    Va mydigt ni ser ut att ha det. Tur att maggen kom itrim! puss Marga

    SvaraRadera
  2. Hehe - jag tror spökena snarare blev rädda för Er ruggugglor när Ni sov i deras boning ;o)puss

    SvaraRadera
  3. Inger Börjesson24 juli 2010 kl. 22:19

    Så kul att se dig på brunnen, vännen! Kom snart tillbaks! Lycka till med bloggandet, det är du som klippt och skuren för! Kraaaaaam

    SvaraRadera
  4. underbar bild:)

    SvaraRadera
  5. det va sååå kul att få träffa dej Fialinen!!! Miss you!! Pöss påre!!Kram Lea Linda<3

    SvaraRadera