lördag 24 juli 2010

Sommarmys hos Johan och Nettan


Igår kväll var vi hembjudna till Familjen Lundin på gamla anrika Vega.
De bjöd på vin, toast skagen, Norgefiskad laxkotlette med goda såser till och avslutningsvis hemgjord hallonglass. MUMS!
Det var jättetrevligt och barnen var så snälla med Liza som hade fullt upp med att spana efter de 2 kattorna som bor där.
Dagen har varit lugn med lite plock här och där.
Ikväll är jag gräsänka då jag valde att strunta i Yes We Can festen på Elba och föredra en najs hemmakväll. Ett kallt gott glas rosé är upphällt och strax ska hunden rastas. Jag glömde kameran hos Lundins så det får bli en bild på mammas blommor i stugan som jag lyckades sköta om;-). Trodde jag ja, för hyvens jag har ju en sprillans ny dator så jag har ju ej lagt in mina bilder här ännu. SNURRFIA!

1 kommentar: