onsdag 3 november 2010

Åh underbara brorsbarn..

skäms för att jag är en dålig bloggare...men det kanske man kan göra bot på. Eller ärligt sagt det KAN jag göra bot på. Som så mkt annat, vi har ju alla egna val att ta. Och när vi väl väljer så blir det oftast riktigt jävla bra.
Jag satt och försökte kika igenom alla mina digitalfoton...6000 st kom ej så långt men nog långt tillbaks. Då finner man de mest underbara bilder man kan finna egentligen. Varför låter man alla bilder bara ligga på datorn? Nä jag ska ta mej tusan ta och välja ut en himla massa få dem framkallade och sända hem och faktiskt sätta in i fotoalbum. Det finns faktiskt inget roligare än att titta på gamla foton. Gud så många himla roliga kort jag har sen typ 80-90 talet då jag faktiskt även släpade med kameran på krogen. Sen sände man in dem till extra film och fick hem dem efter några dagar och tokskrattade åt vilka bilder som kom. Vilken underbar känsla! Där kunde man inte ta bort eller kolla hur de såg ut, nej holy Jesus det var helt enkelr 36 st helt galna kort. Åkte på semester och hade minst tre rullar med så jag kunde slösa...och jag skrattade och nästan grät ibland när man bläddrade fanatiskt bland dem. " Oh undrar om "han" snyggingen" är med på kortet...undrar om jag tog kort på det= JA vad kul.
Nu lägger jag ut några kort på underbara varelser jag älskar tokmkt...enjoy the show!Just ja,,,,livet är känns riktigt fint nu!! Är väl en 42 årig goding värd att känna? Nattisen



2 kommentarer:

  1. Du skriver underbart. Lägg ut lite underbara bilder vetja. Är bara att scanna in dom. Vilka undebara barn och hund. Sov-gott<3 Marie

    SvaraRadera
  2. Tack Marie!!! Vad kul att du skrev! Alla var små då. Ska scanna in bilder jag lovar. Kramis

    SvaraRadera