söndag 14 november 2010

Dryga förkylning....




som sitter riktigt fast denna gg. Men det gjorde den för en månad sen oxå när jag tänker efter.
Helgen bestod av arbete igår då jag startade som frukostvärdinna på plats kl.06.45..tidigt för mig en lördag. Fixade inför festen som var bokad igår kväll. Det är rätt kul att duka fint med linnedukar.. bestick glas och finvikta servetter. Man städar lite extra nog oxå. Kom hem runt 20.00.
Kände mig riktigt tung i huvet då.
Sov länge idag och var på plats på jobbet för att städa efter festen mellan 11-13. sen hem tog tempen hade feber, min normala temp är 36.1 och den visade på 37, 2. Somande i soffan och sen var det dags att laga skogspanna. Nu The Event som stundar på kanal 1. Imorgon tidig tid hos tandhygenisten ska ringa om jag ej känner mig pigg. Ledig dag har jag efter denna jobbhelg.
Såg på kanal 1 om Görgen Antonsson den eminenta fiolspelaren med riktig glimt i ögat. Vackra vyer från ljuvliga Hälsingland. Längtar så till sommaren när han passerade vår stugas trakt. Kul man kände verkligen igen sig:-)
Lägger upp lite Järvsöbilder. Ha en fröjdefull vecka!

3 kommentarer:

  1. Jaaa visst vill man ha sommar igen - denna vinter kommer bli låååång :O( kramis
    ps dockskåpsmöbler från 40 talet vill jag gärna ha till A´s dockskåp från -46 om du el din vän dyker på ngt. Det är inte Lundbyskalan utan större... ;O)Ds

    SvaraRadera
  2. Det är jävligt dyrt men hon vet var man kan finna såna! Tradera har mkt! Ska checka leget med henne tror hon mer är inne på 60 och 70 tals skåp..Puss

    SvaraRadera
  3. http://www.crazy4minis.com/?gclid=CLHowd6XoaUCFUXwzAodyVQzPA

    SvaraRadera