tisdag 9 november 2010

Sverige kontra snökaos...

Ja man slutar aldrig förvånas och när det första snöovädret kommer då inser man faktiskt hur många som ej borde fått körkort. Alltså ska det vara så j...a svårt att sätta på vinterdäck i tid, hålla avstånd och dra ner på hastigheten? Ja tydligen...vojne vojne. Nåväl...

Fick en liten gullunde på övernattning i lördags, gossebarnet åt godis, drack julmust, badade, spela spel på datorn, busa och greja. DOCK vaknar gossebarnet...kl.05.30!!!!! EN SÖNDAG!!!! Det är oftast en tid jag går o lägger mig om jag är på fest:-). (Okey kanske mer förr men det händer....det händer någon numer oxå.)
Sen blev stackarn magsjuk...mkt gott att äta hos Faster Fia.
Veckan i sig har rusat på och jag avslutar med att jobba lördag.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer liksom...jaja får väl göra lite fler inlägg så jag inte behöver gnugga mina geniknölar så mkt...
Här kommer en festbild:-)

4 kommentarer:

  1. Men, var har du varit nu då? Räcker det inte med en?
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Hahaha nej mamma man måste passa på. Det var tre supertrevliga killar på Tallinkryssen. Dotra di

    SvaraRadera
  3. Ok då, men de var väl inte från Estland?
    Puss Mam

    SvaraRadera
  4. Nähä från Sverige men det var riktigt roliga! Björd på champagne flera flaskor!! Och inge raggande! Så det så. kram

    SvaraRadera