onsdag 10 november 2010

Ett litet skelett kom på besök i lördags:-)

Så här såg han ut! Läskig va?

Jag tvättar och manglar och torkskåpar och torktumlar...vroom!
Har fått så himla ont i halsen när jag sväljer, tror jag fått lillSara baciller, jag körde repan idag då hon är ledig på onsdagar. Hon har nog lämnat lite basilusker till mig på telefon tror jag...TACK raring:-)!
Nä orkar inte bli förkyld IGEN!!
Gubben jobbar över så jag gjorde varma mackor jag. Hade ingen lust att laga riktig mat. Så kan det vara ibland.
Ja en gillar detta väder i varje fall hunden Liza...vill ligga i snön, dyka i snön och rulla runt i snön. Tyvärr vovve, matte har ingen lust med det!
Nä nu blir det tv...vad som nu kan tänkas vankas...
Njutbar onsdag på er!
Bjussar på min fina sovrumstapet bara en fondvägg!

3 kommentarer: