torsdag 11 november 2010

Julklappar...

Ja käre nån, en del köper redan nu och måste erkänna att det är jädrigt smart. JAG ska INTE köpa en himla massa julklappar i år utan ALLA ska på en tidningsprenumeration:-). Nej jag vet!! En sån där fotokalender med bara kort på mig när jag är på kanelen!!
Nej men kanske jag ska ge alla pengar till mitt fadderbarn Enrique...fast han kanske inte ens finns...vad vet jag! Nej ska ta det easy med klappar och istället unna mig själv nåt:-) Kanske Björn Borg stövlarna för 1499 kr..NEJ inga fler stövlar har ju så många...eller vaddå jag samlar ju!



Nä nu är jag hemskt....
Jag är helt galet men sant...förkyld IGEN!!! Snabbt slog det till denna gg med. Vad har hänt? Kan man blir förkyld 2 gg på varann...hm..
Ja det tål att fnula på men en värdslig sak å andra sidan. Imorrn har Liza och jag ledigt från jobbet, hussen utbjuden på middag på kvällen.
Betyder en mysig dag eftersom vädret kommer bli kasst och jag ska fixa hemma, släpa ner en massa skräp i källaren...röja helt enkelt. Men som vanligt hamnar jag väl framför datorn. Ce la vie!

Mammas lilla bebbe "Tussen", best in show:


Natti natti out there

2 kommentarer:

  1. Skit i julklapparna o köp något fint till dig själv i stället. Det låter väl smart, då får du ju det du önskar. Kram o godnatt mor

    SvaraRadera
  2. jag skulle kunna tänka mig att ha den där kalendern....//kussimurran

    SvaraRadera