torsdag 19 augusti 2010

Braaaaaaaaaa dag

Idag tycker jag att det varit en bra dag...känner att JAG varit en bra "Fittilutta" (efter svägerskans kontrollid på min blogg).Vissa dagar kan man prestera mer än andra och idag var en sån dag. Jag kan inte förklara det riktigt men.....när jag får "till" det i alla situationer så....ja det känns liksom jädrigt bra. Fan vad fint det flöt!

Trots att jag har mens!!!!! :-)

Jaja helt naturligt men som ingen outar. Vi kvinnor kanske skulle våga säga det rakt ut mer...lägg av jag har mens.! OK? Kan jag få va sur, trött, chokladsugen, godissugen, fettsugen, kåt (?), arg, ful, finnig några dagar och det är ok ELLER?

Dessutom är detta MIN blogg så jag skriver vällan vad jag vill.

Jag känner mig så stolt över att min svärmor tagit ett steg....mot Italien att hon vågar. B ...njut nu av varje dag för vi tar hand om Ivra och ska få henne lite på banan fniss.
Jag är så glad över att brorsan fick en oneofahellparty och har massa shyssta polare som kom och att jag fick bli wild and crazy!
Kul att bror the middle med puppan sin...ska kolla på ett härligt hus, det är underbart , med nya projekt!! RING imorrn o berätta!
Svägerskan M ...jag har kattleksaker till dina missar, snuttan kommer klara sig bra i livet...ramla ut genom balkongen är en bra start!!
Mamma o pappa ni är så snälla jämt fast ibland bryr ni er för mkt om saker ni ej behöver. Lägg ner det och var bara som ni är =UNDERBARA! Tack för att Liza fått vara med er och tack för att jag blev så bortskämd förra veckan. Usch skäms nästan gjorde endast tzatziki...fyllde på mull o plocka kantareller.
Kram H min faktiskt sköna man.....glömmer bort att uppskatta dig men du är en skön snubbe skrutten min.
Sen alla ni andra glädjegummor, ni vet vilka jag menar, behöver ej nämna er!
Nä nu kan jag brännas i krematoriet!
Fniss o nattis på er , även tråkbollarna som ej kommenterar!

2 kommentarer:

  1. Krematoriet?? Absolut inte - vi har massor kvar som ska göras. Slottet o konferensen, begagnade trosor på nätet, matresan i en bil i norra italien... ta för fan inte o säg krematoriet!
    Vi älskar dig alla Fia! så - nu kan jag oxå dö ;o)

    SvaraRadera
  2. *Halleluja Fia, vad glad man blir när du är så glad. Men vad menar du? Lägger vi oss i för mycket eller? I så fall ska vi bättra oss. Försöka i alla fall.
    Puss gumman från mamma

    SvaraRadera