torsdag 12 augusti 2010

Njuter

av sköna dagar i stugan.
Massor av kantareller som min svägerska undgick;-)
Så kantareller varje dag i olika former...mums! Finnes på de mest omöjliga platserna...
Idag är det bara mor, far o jag kvar. S, S och V for hem idag så det blev tyst tyst tyst utan det lilla charmtrollet V. Fantastiskt så snäll han är den lille.
Igår smaska vi på Torön, gottigotti.
Snart hemfärd men Liza får vara kvar en vecka till!! Härligt värre!
Ska strax ta min hund och bok och krypa till kojs. Ute är det svart o mörkt...scary! Badat varje dag har jag gjort=underbart för själen. Nattis på er alla läsare...nej har väl bara en kära L ...puss

1 kommentar:

  1. jag är här också....kära kusin...
    Enligt mina arbetskamrater så var ormskinnet vi hittade vid bäcken från en huggorm så håll ögonen öppna. Men ni har väl hundar med er som håller den borta...

    kram kram och hälsa G och T...

    SvaraRadera