fredag 13 augusti 2010

Frågan är....

om jag inte ska ta mig några år på fäbovallen istället för att sitta i V-ås...

Kärna smör, valla kor och lamm, sälja lammkött ;-), dreja en ful kruka som jag tar multum för osv.
Det vore väl livskvalitet det...
Badat o haft skönt idag, lugnt på sjön, varmt och skönt.
Liza sprang väl troligen in i elstängslet nyss och skrek som en galning...om det ej var en orm eller geting. Darrande la hon sig ner och dregglade,,,,mattes lilla snutta!
Mammas har satt rosé på kylning och så blir det grillat i afton. Ren semester där mor o far skämmer bort en! Har läst lite böcker "tre sekunder" av Roslund och Hellström, spänningen var ooolidlig. Undrar om svägerska L kommer ut o raggar upp lite gulingar i helgen, de är visst på G på vissa platser. Här har vi plockat varje dag. Min kära kusin J läser oxå min blogg, det är bra då har jag lite koll på vilka som läser, nybörjare som man är. KUL i varje fall! Usch ja hon skrev en kommentar om ormskinnet de fann, troligen en huggorm..och ja J vi såg en fet sådan ligga på groplocket o sola sig 2 gg förra sommaren...bläääää! Nä nu ska jag se vad mamma gör. Puss på er snart ska jag även lägga in lite bilder...så fort jag kommer hem. Ha en redigt mysig fredag alla mina vänner! Den är ju efterlängtad när man jobbar igen

2 kommentarer:

  1. Låter underbart. Kommer aldrig att glömma de härliga dagarna Reb och jag hade där med Dig. Toppenfia. Såg du några bekanta på Torön??:)<3PUSS från Marga

    SvaraRadera
  2. Fädbodjäntan - ja det skulle kläda dig fint! Glöm inte att ta med dig Tillmansringen då då ;o) kör försiktigt hem så hörs vi sen! kramis

    SvaraRadera