måndag 23 augusti 2010

Tar mig i kragen...

och försöker plita ner ett inlägg.
Just nu håller jag tummar o tår för att brorsan ska få till husköpet.
Spännande som attans!
Jag har fortfarande ej fått in alla mina bilde i datorn så ni får ha överseende.
Helgen...jobbade i fredags sen var det en mysig hemmakväll med kasslerknytten och smarrig sallad, ett litet glas vin slank ner.
Lördagen ställde jag upp och jobbade lite tiden rusade iväg så det blev längre än planerat. Vilket resulterade i köpepizza,,,,hipp som happ kom det över ett par kompisar till oss och vi drack vin på balkongen. Trevligt.
Jag var dock pigg igår söndag och rev med mig Liza ut i skogen för att plocka kantareller. Fick ihop en halv ICA kasse. Mkt smått i skogen så regn på detta så blir det gött om dem framöver.
Idag jobbat och hade energi när jag kom hem så det blev dammsugning och torkning av golv. Skogspanna till middag och den var riktigt smarrig med de nyplockade kantarellerna. MUMS! Nu surfar jag runt lite här och där. Härligt att ha Liza hemma igen. Ha en fin måndag!!

1 kommentar:

  1. Ja det var vällan tur att du tog dig i kragen... Kasslerknyten - ååå dom hade jag glömt bort ju, det får det bli nästa vecka!
    Fortfarande har jag inte kommit ut i skogen men lilla mamma kom förbi med några liter idag som hon plockat i dag efter jobbet (tur nog gillar inte Janos svamp så då får vi istället)Skogspanna känns oxå lockande nu framåt tidig höst, å burgundisk, å kalops, å sjömansgryta, å plankstek å - nej nu blev jag hungrig... puss

    SvaraRadera