måndag 16 augusti 2010

Kvalster på tv 1 nu

en skön serie...
Jag var en riktigt tröttluva när jag kom hem idag.
Imorgon ska jag cykla då bilen ska in på service...men suddenly ringer min rara fina vän och erbjuder mig skjuts!! Jag bjussar på en kaffe innan vi far. Goa fina Anna.
Tycker att det är lite najs när det skymmer om kvällarna snart ljustider.
Kanske hinner med en afton på Annas terass innan snön kommer men å andra sidan vi kan sitta där ändå.
Jag följer med spänning bror och svägerskans planer på nytt boende...det blir en STOR förändring för dem att få så stort om allt går vägen. Lätt man åker dit sen och sover över utan problem...bara så ni vet!! Jaja en bra dag på jobbet trots att jag sov illa i natt. Mor o far verkar ha det fint i stugan men det går ju inte att låta bli att ha det där. Kantarelltarmen suger dessutom....rejält oxå. Vill ha mer kantareller! Ha en fin tisdag mina vänner. Tillmans grillkorv med mos idag, gött

4 kommentarer:

  1. ååå vad gott med äkta Tillmans ;O) jag glömmer bort mina dinnertips!! Snåla nu inte på kaffet i melittafiltret när Anna kommer! Klart att du får sova över endast 295:- per natt och då ingår frukost... puss

    SvaraRadera
  2. hahahaha fyfan vad coolt med verifieringsordet, Underbart!! Ja jag har oxå glömt skriva vad man äter...det är juste då får man tips! Puss men du jag kan väl få bo gratis om jag ska fixa takfläckar...i varje fall en gg

    SvaraRadera
  3. Vad trevligt med alla bloggande vänner! Najs! Kommer att titta in ibland. Kram

    SvaraRadera
  4. Då var väl Henrik oxå nöjd när han fick Tillmans körv. Kram Marga

    SvaraRadera