måndag 2 augusti 2010

Kass bloggerska....

Men har ju inte hunnit för hyvens!
Jag har haft en shysst helg på jobbet den flöt himla fint faktiskt.
I torsdags for jag till mamma med hunden hon var snäll och bjöd på mat.
Fredagen jobbade jag och även lördagen. A ringde och tyckte jag skulle cykla över för att ta ett glas vin vilket jag också gjorde. Det var trevligt som alltid.
Söndagen jobb och idag måndag ledig dag. Vilket resulterade i en tripp ner på stan men jag fann inget alls av intresse. BRA då har jag pengarna kvar, en matinhandlingstur på Willys dock blev det.
Unnade mig en god calzone på skiljebopizzan igår, en pizza som smakade som pizza ska!
Nu ska jag svänga ihop en pasta på bacon, småmorötter, sugarsnap, lök och vitlök& parmesan creme fraiche. Ett recept jag såg i en tidning så det kan sluta hur som helst. Men tyckte dock det lät gott. Jaja den som lagar får se.
Nu är det bara 4 dagar att jobba kvar för att sen få en semestervecka i Järvsö. Gubben är hemma från Norge och i frysen finns fin smarrig Norgelax. Han börjar dock jobba om en vecka.

1 kommentar: