måndag 30 augusti 2010

Day off!


Skönt med en ledig dag och hade tänkt sova ut då jag varit tidigt och länge på jobbet både lördag och söndag. Det var en helg med fester, bröllop och släktträff som avlöste varann och det gick som smort! MEN jag vaknade 7.30....Liza var supertrött och henne fick jag vänta in innan vi gick ut.
Ser nu fram emot Mälarbåten med Sara sön-tis, den går till Tallin denna gång. Det brukar vara en riktigt trevlig tillställning och nya kontakter brukar skapas.
Idag är det tvättstugan och Hårmakarn Janne som står på agendan. Verkligen behövligt med fix av håret.
Skönt med höstens ingång, det känns i luften hög och klar och frisk luft.
Bifogar en fin bild på Pappa och lille V. Den är fin tycker jag, tagen på väg från Torön i somras.
Nä en kopp kaffe ska jag ha nu och bläddra lite i Västeråsaren. Fnulade på en shoppingtur men NEJ jag ska hålla mig.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar