söndag 15 augusti 2010

Jobbångest? ME ? Yes...a little

Jaha då var man på G igen, jobb och ny energi! eller hur är det med energin? Jo den finns nog där efter en kopp kaffe på jobbet imorgon.
En vecka där det börjar på allvar med konferensverksamheten.
Bra det!!
Har lite säljaktiviteter som jag ska klura till oxå.
Idag en väldigt lugn slappardag, har en bolognese puttrande på spisen sen ett bra tag. Men vi vet ju alla hur gott ett långkok blir!!!
Ska försöka föra över lite bilder till min nya dator oxå..det ska väl ej va så svårt. Underbar dagar i Järvsö som alltid, tänk att det nästan är den enda platsen där jag får riktig ro och Sätra Brunns skogarna så klart. Har knappt kollat mobilen den har legat i boden mestadels. Brorsan o jag försökte få lite fisk men jag fick en pyttemört o han en pytteaborre..inte mkt att hurra för.
Kantareller dock har jag hittat massor varje dag och de växer så läckert under ljung o mossa, förstår att Linda ej fann alla iofs växer de ju som svampar så de hade nog ej kommit till liv ännu. ÄLSKAR att plocka svamp...måste ut nån kväll med gubben. Liza får stanna ännu några dagar i sitt paradis. Bye for know!! Pöss

1 kommentar:

  1. Bolognese är bra söndagsmat - då får man ta ett glas rött till:O) Själv är jag nu hemma på lunch o äter just bolognese - men det är nog inte ok att ta ett glas rött nu när jag ska tillbaka till jobbet ;O) Men det hade varit gott!! Jag är ledig 27-30/8 gissa om jag ska plocka svamp då.....

    SvaraRadera